خطاهای سئو برای سایت خبری
اشتباهات رایج سئو: 36 اشتباه سئو که سایت را نابود می کند! + راهکار
در این موارد AMP راه اندازی شده اما مورد به طور کل مورد ایندکس گوگل قرار نمی گیرد. در این گونه موارد احتمالا گوگل به ایندکس نسخه عادی صفحات می پردازد. در اینجا برایتان تعدادی عنوان تبلیغاتی جذاب را جمعآوری کردهایم که مخاطب توانایی مقاومت در برابر آنها را ندارد. در ادامه، برخی از مهمترین استراتژیهای افزایش CTR را برایتان شرح میدهیم. برای جلوگیری از بروز چنین خطاهایی از ابزارهای تخصصی اسکیما مثل فول اسکیما ریچ اسنیپت Full Schema Rich Sippet برای ریتینگ و FAQ استفاده کنید. خیلی از سرورهای اینترنتی فایل مربوط به مدرک SSL را به طور رایگان در هاست شما قرار میدهند.
لینک های داخلی ساختار مناسبی برای تمام محتواهای صفحات سایت شما میسازند. این ساختار مانند شریانهای اصلی عمل میکنند و خزندهها و کاربران اینترنتی را به راحتی و به درستی به سمت محتوای مرتبط یا مشابه در صفحات دیگر سایت هدایت میکند. کراولرهای گوگل، که بهطور معمول به آنها "گوگلبات" گفته میشود، مسئولیت بررسی و ایندکسگذاری محتوای وب را بر عهده دارند. این رباتها با شروع از URL های مشخص، به سراغ صفحات وب میروند و محتوا را تجزیه و تحلیل میکنند. فرآیند کار آنها به این شکل است که ابتدا به یک صفحه خاص میروند، تمام محتویات آن را میخوانند و سپس لینکهای موجود در آن صفحه را شناسایی میکنند.
برای اینکه صفحات سایتت توی نتایج جستجو بهتر دیده بشن، باید تگهای عنوان، متا تگها و محتوای صفحات رو بهینه کنی. این سه بخش تأثیر زیادی روی سئو دارن و هم برای گوگل و هم برای کاربرا مهم هستن. لینکهای شکسته (Broken Links) همون لینکهایی هستن که وقتی کاربر روشون کلیک میکنه، به صفحهای هدایت نمیشه و معمولاً با خطای 404 مواجه میشه. این لینکها هم تجربه کاربری رو خراب میکنن و هم روی سئو تأثیر منفی دارن. برای اینکه سایتت همیشه بهینه باشه، باید بهطور مرتب لینکهای داخلی و خارجی سایتت رو بررسی و لینکهای شکسته رو اصلاح کنی. سرعت بارگذاری سایت خیلی مهمه، چون اگه سایتت کند باشه، نه تنها کاربرا سریع ازش خارج میشن، بلکه گوگل هم برای رتبه دادن بهت در نتایج جستجو دچار تردید میشه.
اگر صفحهای این خطا را نشان دهد، رباتهای گوگل آن را از ایندکس خارج میکنند و تمامی بک لینکهای آن صفحه را از دست میدهید. از طرفی اعتبار سایت شما افت میکند و ارزش خود را نزد کاربران از دست میدهد. یکی دیگر از تبعات این اتفاق بر سئو، افزایش نرخ پرش سایت و کاهش نرخ تبدیل و رتبه سایت است. برای رفع این مشکل راهحلهای زیادی وجود دارد، مانند استفاده از ریدایرکت 301. بودجه خزش (Crawl Budget)، پارامتری است که تعیین میکند صفحات شما با چه سرعتی در پایگاهداده گوگل ایندکس میشود.
هنگامی که گوگلباتها با یک لینک مواجه میشوند، از آن پیروی میکنند و به صفحه جدیدی که لینک به آن اشاره دارد، منتقل میشوند. این چرخه ادامه پیدا میکند و به این ترتیب، آنها میتوانند از یک صفحه به صفحات دیگر در وب سرک بکشند. این رویکرد نهتنها به گوگل کمک میکند تا ساختار و ارتباطات وب را درک کند، بلکه به آن این امکان را میدهد که اطلاعات جدید و تغییرات در محتوای صفحات موجود را بهروز کند. خزندههای گوگل، یا همان Crawlers، ابزارهای هوشمند هستند که به بررسی و تحلیل محتوای وبسایتها میپردازند. این رباتها بهطور مداوم در اینترنت گشتزنی کرده و صفحات مختلف را بررسی میکنند.
گزینه های دیگر ریدایرکت مانند دایرکت 302 و یا متا رفرشها جایگزینهای ضیفتری به جای دایرکت 302 هستند. ببینید، می دانید که بازدیدکنندگان شما این روزها حوصله زیادی برای چیزی ندارند. حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که تجربه خواندن را برای آنها آسان کنید. سرور درخواست را درک میکند اما به مشتری اجازه دسترسی به آن را حتی با داشتن اعتبارنامه معتبر نمیدهد. اگر به مشاوره سئو و آموزش موارد مختلف به تیم خبری خود نیاز دارید هم می توانید با ما در ارتباط باشید. Accelerated Mobile Pages قابلیت و پروژه ای اپن سورس از طرف گوگل است که با حذف کدهای CSS و جاوا اسکریپت تا جای ممکن سرعت لود صفحه را برای تلفن های همراه بالا میبرد.
اگر به دنبال تولید اخبار سئو محور هستید باید تیترهای مناسب و درست انتخاب کنید. منظور از تیتر مناسب تیترهای جنجالی نیست بلکه عنوانی است که شامل کلمات کلیدی باشد و نوع نگارش آن براساس ذهنیت و نحوه جستجوی کاربران در اینترنت انجام شود. یکی از مهم ترین موارد در بهبود سئوی یک سایت رفع خطاهای آن میباشد، خطاها ممکن است گاهی به دلیل خطای انسانی باشد و یا تداخلهایی که بین سرورها رخ میدهد و یا کاهش سرعت اینترنت باشد. حتی مشکلات تحریم ها و بحث فیلتر هم میتواند دلایلی باشد برای رخ دادن خطاها که باید سعی کنیم برای بهبود سئو حل کنیم. برخی از مدیران سایتها تصور میکنند با لینک دادن به سایتهای خارجی، قدرت سئو سایت خود را انتقال میدهند. شما در واقع با لینک دادن اعتبار صفحات سایت خود را نزد مخاطبان و موتورهای جستجو افزایش میدهید.
علاوه بر این، گوگل HTTPS رو بهعنوان یکی از فاکتورهای رتبهبندی در نظر میگیره، پس به استفاده از HTTPS تأکید میشه. برای این کار، اول از ابزارهایی مثل Google Alerts یا Mention استفاده کن تا اشارههای بدون لینک به برند یا محصولت رو پیدا کنی. بعد میتونی به اون وبسایتها پیام بدی و مودبانه درخواست کنی که یه لینک به سایتت اضافه کنن. این کار معمولاً خیلی راحت انجام میشه، چون اونا از قبل به محتوای تو اشاره کردن. وقتی صفحاتت خیلی "عمیق" باشن، ممکنه گوگل نتونه اونا رو به درستی پیدا کنه، یا اولویت کمتری بهشون بده.
با استفاده از ابزارهای تولید محتوا می توانید محتوای باکیفیت و جذاب برای مخاطبان خود تولید کنید. با استفاده از ابزارهای رصد رتبه و ترافیک می توانید عملکرد سایت خود را در طول زمان رصد کنید و برای بهبود آن برنامه ریزی کنید. با اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی، می توانید مخاطبان بیشتری را جذب و احتمال لینک دهی به سایت خود را افزایش دهید. این مسئله بدین معنیست که هر دو نسخه سایت توسط کاربر قابل دسترس هستند و نسخه HTTP به نسخه HTTPS ریدایرکت نشده است. این خطاها (500 الی 509) نشان می دهند که سرور قادر به پاسخگویی به درخواست کاربر نیست.
اما با توجه به اهمیت این موضوع، لازم دیدیم که این امر را دوباره یادآوری کنیم. این امر گاهی به علت حذف صفحات قدیمی، لینک به آدرسهای اشتباه و … رخ میدهد. به صورت دورهای صفحات سایت خود را برررسی، لینکهای شکسته را شناسایی و آنها رفع کنید. همانطور که گوگل در ایندکس/رتبه بندی صفحات بهتر و بهتر می شود، همچنان مهم است که مطمئن شوید مشکلات محتوای تکراری شما برطرف شده است تا بیشترین “اعتماد” را برای سایت خود به دست آورید. به همین دلیل تحلیل مناسب رقبا، روند شروع لینک سازی و افزایش حجم بک لینک ها برای وبسایت های خبری بسیار مورد اهمیت است.
دقت کنید سایر صفحات در سایت خودتان با این کیورد نباید در SERP رتبه داشته باشند. اطلاعات صفحه در فهرست ایندکس گوگل ذخیره میشود تا برای جستجوی کاربران در دسترس باشد (اطلاعاتی مانند محتوای اصلی، متادیتا (Meta Data) و ساختار صفحه). ایندکس یک پایگاهداده بزرگ است که تمامی صفحات کشفشده را برای بازیابی سریع (بهمنظور نمایش به کاربران) ذخیره میکند. Cannibalization کلمات کلیدی وقتی اتفاق میافته که چندین صفحه از سایتت با یک کلمه کلیدی خاص رتبه میگیرن، ولی این باعث میشه گوگل نتونه تصمیم بگیره کدوم صفحه رو بالاتر نمایش بده. ریدایرکتهای 302 به موتورهای جستجو میگن که یه انتقال موقتیه و صفحه اصلی قراره به زودی برگرده.
خزنده موتور جستجو یک ربات است که اگرچه هوشمندسازی شده، اما مشابه انسان عمل نمیکند، بلکه طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده حرکت میکتد. وقتی وارد وبسایت شما میشود باید مسیر حرکت واضح و مناسبی داشته باشد تا بتواند سایت را به خوبی و کامل بخزد و ایندکس نماید. به همین دلیل توصیه اکید می شود که یک ساختار سایت کاملاً منظم داشته باشید که شامل مسیرهای دایرکتوری واضح و ساختار لینکسازی داخلی خوب باشد. گوگل به طور مداوم عناصری را به الگوریتم خود اضافه می کند که قابلیت استفاده وب سایت ها را ارزیابی می کند. اگر در نظر دارید سئو سایت خبری خود را برونسپاری کنید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما، با متخصصین ایران وب لایف ارتباط برقرار کنید.
این امر معمولاً به شکل فشردهسازی فایلهای HTML، جاوا اسکریپت و CSS رخ میدهد. اما در برخی موارد، یک سایت HTTPS میتواند حاوی عناصری باشد که با استفاده از پروتکل HTTP بارگیری میشوند. این شرایطی را ایجاد میکند که به عنوان محتوای ترکیبی (Mixed Content) شناخته میشود. گاهی اوقات این نوع محتوا به عنوان «HTTP over HTTPS» هم نامیده میشود. اگر سالهای زیادی است که از فضای مجازی استفاده میکنید، احتمالا به خاطر میآورید که در گذشته سایتها با HTTP شروع میشدند.
مشکلی در سرور رخ داده است اما سرور نمیتواند اطلاعات دقیقتری درباره این خطا ارائه دهد. اطمینان پیدا کنید که فایل ربات در سایت به صورت صحیح باشد و دسترسی گوگل بات ها را نبسته باشد. یک اینکه اختصاص بودجه، میزان فعالیت و انرژی اگر روی یک حوزه تخصصی معطوف شود، نتیجه به مراتب بهتری نسبت به پا گذاشتن در تمامی حوزه ها و ضعیف عمل کردن دارد. البته اگر سرمایه بالایی دارید و می توانید چندین متخصص توید محتوا، خبرنگار و پشتیبان سایت استخدام کنید هیچ مشکلی برای ورود به دنیای خبرگزاری های عمومی نیست. برای اخباری که طولانی هستند امکان ارائه خبر در چند صفحه را مهیا کنید. فرستادن ترافیک فیک گاهی برای سوءاستفاده از آسیبپذیریهای سایت شماست.
اگر راه حل درست و مناسبی برای صفحات و محتوای تکراری سایت خود پیدا نکنید، رتبه و امتیاز صفحه یا محتوای اصلی از بین خواهد رفت. یکی از رایجترین ابزارهای سئو برای تشخیص و شناسایی این مشکل سئو فنی؛ ابزار Google PageSpeed Insights است. این ابزار تمامی مشکلات مربوط به سرعت لودینگ سایت را به شما نشان میدهد. در هر حال به ایندکس بودن صفحات وب سایت خود اهمیت دهید زیرا نکته مهم و قابل توجهی در سئو تکنیکال می باشد. ما در یک دنیای موبایل اول کار می کنیم که به این معنی است که وب سایت ها باید در درجه اول برای آن تجربه طراحی شوند. ابتدا محتوای صفحه خود را به فارسی تهیه کردهاید و سپس با استفاده از خدمات ترجمه وبسایت، برای همان محتوا و محصول، صفحاتی به زبانهای انگلیسی، ترکی، روسی و عربی تهیه کردهاید.
لینکهای شکسته با تاثیر منفی در بودجه خزش باعث افت رتبه سئو سایت شما میشوند. ساده ترین ابزار تشخیص یا شناسایی صفحات و محتوای تکراری، موتور جستجوی گوگل است. شما با انتخاب و کپی بخش کوتاهی از یک محتوا و سرچ آن در باکس جستجوی گوگل میتوانید محتوای مشابه آن در سایت خود را پیدا کنید. از طرفی، با محتوای تکراری، مانع از دسترسی کاربران اینترنتی، مخاطبین یا بازدیدکنندگان به محتوای مدنظرشان در سایتتان میشوید. سرعت سایت یکی از شاخصههای مهم تجربه کاربری UX و همچنین الگوریتم گوگل است. هر کسی که یک وبسایت دارد، میداند که دیدهشدن در موتورهای جستجو چقدر اهمیت دارد.
هنگامی که گوگل با دو نسخه از یک محتوا رو به رو می شود، مجبور است که یکی از آنها را انتخاب کند. همچنین این خطا موجب تقسیم اعتبار محتوا بین دو صفحه مجزا شده و از امتیاز آن کاسته می شود. برای بهینه سازی محتوای خبری باید تصاویر را نیز به صورت زیر بهبود بدهید. علاوه بر نوشتن محتوای خبری مناسب برای سئو، محتوای ثابت یا به اصطلاح سبز هم منتشر کنید زیرا این محتوا ترافیک ثابت برای سایت شما به همراه دارد. بعد از کیورد ریسرچ و تحلیل رقبا، یک تقویم محتوایی طراحی کنید و محتواهای غنی بنویسید.
بیایید با هم این مشکلات را بشناسیم و با راه حل های آنها آشنا شویم. این مشکل می تواند به خاطر کدهای جاوا اسکریپت و یا CSS باشد در این حالت بهتر مشکل را با توسعه دهندگان وب در میان بگذارید. قرار دادن ویژگی alt برای نظارت بر محتوا تصویر که بخشی از رویههای عملیاتی SEO شماست را آسان تر میکند. به این فکر کنید که وقتی متن روی یک تصویر قرار می گیرد چه اتفاقی می افتد. اما چه می شود اگر متن روی قسمتی از یک تصویر قرار گیرد روی دسکتاپ؟ در تلفن همراه، کوچک میشود و ممکن است در قسمت شلوغتر و پرتکنندهتر عکس ظاهر شود.
باید صفحات مشابه رو ترکیب یا بهینه کنی تا یکی از اونها به عنوان صفحه اصلی رتبه بگیره. کاربرا همیشه سوالات مختلفی دارن که معمولاً توی موتورهای جستجو مطرح میکنن. یکی از راههای خوب برای بهبود سئو، شناسایی این سوالاته و نوشتن محتوایی که به اونا جواب بده. از ابزارهایی مثل AnswerThePublic، Google Suggest یا حتی بخش People Also Ask گوگل استفاده کن تا بفهمی چه سوالهایی رو بیشتر میپرسن. اولین قدم برای پیشرفت توی سئو اینه که بدونی رقبات چه کارهایی میکنن و از چه کلمات کلیدی استفاده میکنن. با این کار میتونی بفهمی که چه کلمات کلیدی به کار اونا اومده و چطور میتونی از این اطلاعات به نفع خودت استفاده کنی.
لینکسازی داخلی یکی از موارد مهمی است که بر سئوی داخل صفحه شما تاثیر میگذارد. اما گاهی به علت عدم رعایت موارد اصولی، همین لینکسازی داخلی به پاشنه آشیل سایت شما تبدیل میشود. در ادامه به تعدادی از رایجترین اشکالات مربوط به پیوندها اشاره میکنیم. شما باید دسترسی موتور جستجو به سایت خود را به خوبی مدیریت کنید و فقط صفحات بی ارزش و کم اهمیت را از نتایج خارج کنید. مانند بسیاری از خطاهای فنی رایج موجود در این لیست، این مورد نیز بر قابلیت استفاده وب سایت شما تأثیر می گذارد، حتی در آینده با تکامل الگوریتم گوگل اهمیت آن افزایش می یابد.
از طرفی وجود این لینکها در یک صفحه، آن را در نظر گوگل بیاهمیت جلوه میدهد. با ابزارهایی مانند گوگل سرچ کنسول یا Screaming Frog این لینکها را پیدا کرده و آنها را حذف کرده یا مقصدشان را تغییر دهید. صفحات وب در حالت ایدهآل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود. خبر خوب این که با رعایت چند تکنیک در بهینهسازی وبسایت، میتوانید به این ایدهآل دست پیدا کنید که آنها را در ادامه میبینید. فضای وب بهسرعت در حال رشد است و میتوان آن را بینهایت در نظر گرفت.
این الگوریتم به این معنی است که گوگل نسخه موبایل سایت شما را ایندکس کرده و هنگام رتبهبندی محتوا نیز از آن نسخه استفاده میکند. گوگل قوانین را تغییر می دهد، همه چیز در حرکت است، بنابراین ما باید به حرکت خود ادامه دهیم. ما باید همیشه در مورد وب سایت ها و مخصوصا در مورد سایت های خبری خود فکر کنیم، زیرا این سایت ها از محبوب ترین سایت ها در دستگاه های تلفن همراه هستند. این ما را مجبور می کند وب سایت خود را در همه جا در دسترس قرار دهیم و یک سایت خبری را راه اندازی کنیم. اگر تازه وردپرس را شروع کردید و به دنبال یک دوره آموزش صفر تا صد هستید پیشنهاد میکنم آموزش وردپرس را که به صورت ویدیویی و کاملا رایگان تهیه شده است ببینید. ساختار نقشه سایت و تقسیم آن به چند بخش ممکن است الزاما باعث ایندکس بهتر نشود ولی کمک میکند تا بتوانید بخشهایی که مشکل فنی دارند را پیدا کنند و ممیزی را راحتتر انجام دهید.
از طرف دیگر URL های سازگار با سئو حاوی کلمات کلیدی هستند و خواندن و درک آنها برای موتورهای جستجو و کاربران آسان است. از آنجایی که بسیار مهم است که سایت خود را تا حد امکان برای فهرست بندی و رتبه بندی بهینه کنید، داشتن URL های سازگار با سئو بسیار مهم است. اگر میخواهید سئو سایت شما به بهترین شکل پیش برود، باید طراحی صفحات 404 را جدی بگیرید و برای رفع این مشکل نیز اقدام کنید. این صفحه زمانی به کاربر نشان داده میشود که او آدرس خاصی را در مرورگر خود وارد کند اما آن صفحه وجود نداشته باشد. با آنکه گوگل گفته است وجود تعداد اندک صفحات 404 عملکرد یک سایت و جایگاه آن را بهخطر نمیاندازد، اما تعداد بالای این صفحات باعث افت رتبه سایت شما خواهد شد. از طرفی با ایجاد بیرویه تگ و بدون هدف، صفحات بیارزش بهوجود خواهید آورد.
ولی خب ممکنه بسته به نیاز و منابعی که در اختیار داری، بخوای روی بعضی از بخشها بیشتر تمرکز کنی. پس از تغییر ساختار دایرکتوری ها حتما از ریدایرکت ۳۰۱ برای انتقال صفحات قدیمی به صفحات جدید استفاده کنید. بعد از اینکه صفحات دارای توضیحات متای ناقص یا غیربهینه یا فاقد آنها را پیدا کردید، باید برای تک تک آنها توضیحات متا را بازنویسی و بهینه کنید. برای حل این مشکلات از ابزارهای تخصصی مثل اچرفس Ahrefs، سمراش SEMrush، و اسکریمینگ فراگ Screaming frog استفاده کنید. اما اگر به این فایل به طور رایگان دسترسی ندارید باید آن را خریداری و نصب کنید و سپس آن را در بخش دایرکت ادمین سایت خود فعال کنید. اگر هم هیچ کدام از روش های بالا در حل مشکل کراولینگ سایت شما تاثیرگذار نبودند، به بخش مشاوره سئو سفینه بروید و درخواست خود را برای دریافت مشاوره تخصصی ثبت کنید.
این افزونه در تشخیص بخش زیادی از فاکتورهای سئو عملکرد مناسبی ندارد. مثلا نمیتواند ارتباط بین کلمات همخانواده و مترادف را که یکی از فاکتورهای مهم بهینهسازی سایت است، تشخیص دهد. همچنین گاهی این افزونه برای کلمات کلیدی چگالی ثابتی را پیشنهاد میدهد، در حالیکه این چگالی نسبت به فعالیت رقبا مشخص خواهد شد. بنابراین اگر میخواهید در گوگل رتبه خوبی داشته باشید، باید بهینهسازی وبسایت برای موبایل را انجام دهید. از اشتباهات رایج سئو میتوان به سرعت بارگذاری پایین، طراحی غیر واکنشگرا و تجربهی کاربری ضعیف اشاره کرد.
موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربران خود هستند و محتوای بیکیفیت نه تنها به این هدف کمکی نمیکند، بلکه میتواند به رتبهبندی و اعتبار شما نیز آسیب برساند. همچنین همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، تولید محتوایی که کیفیت بالایی ندارد، به کاربران هم کمک نمیکند و محتوای کپی باعث آسیب جدی به سئو سایت شما میشود. اینکه محتواهای با کیفیتی تولید کنید، باعث میشود که ارزش بالاتری برای کاربران داشته باشید، مخاطبان بیشتری جذب کنید و اعتبار خود را بالاتر ببرید. برای تولید محتوای با کیفیت، سعی کنید برای کاربر بنویسید و منحصر به فرد باشید. هدف سئو ایجاد یک وب سایت بهینه از نظر سرعت، عملکرد، محتوا، کاربرد و تجربه کاربری است تا در نهایت سایت رتبه مناسبی در گوگل بدست آورد.
هدف یک سایت خبری این است که درمورد موضوعات به روز و به موقع خبری بنویسید. عمر خبرها و موضوعات به روز کوتاه است و در زمان انتشار ترافیک بالایی برای سایت شما به همراه دارند اما هرچه از آنها بگذرد ترافیک کمتری را دریافت خواهید کرد. برای یافتن نمونههایی از ارائۀ کد تخفیف تأثیرگذار و هدفمند برای جذب مشتری و بهبود نرخ کلیک، میتوانید به مقالۀ «پیامک تخفیف جذاب» مراجعه نمایید. رباتهای خزنده گوگل لینکی را دنبال میکند که در نهایت به یک خطا (مانند خطای 404) میرسد. گزارش «Overview» مربوط به Site Audit، تمام دادههایی را خلاصه میکند که رباتها در طول خزش جمعآوری کردهاست. ابزارک «Crawled Pages» نیز تعداد صفحات کرالشده و صفحات بدون مشکل و مشکلدار را نشان میدهد.
مطمئن باشید که نقشه سایت را بخش بندی شده به گوگل سرچ کنسول معرفی کنید. عنوان متا باید مخاطب را جلب کند و ترغیب به کلیک کردن بر روی لینک وبسایت شما کند. یکی از مهمترین چالشهای بسیاری از خانمها برای کار کردن، محیط شغلی نامناسب و رسیدگی به کارهای منزل است. به همین دلیل هم آنها باید بهترین شغلهای پردرآمد برای بانوان را پیدا کنند تا بتوانند هم در یک فضای کاملا استاندارد و امن باشند و هم درآمد خوبی داشته باشند. اگر میخواهید بدانید آپدیت نکردن محتوا چرا یکی از اشتباهات رایج در سئو است، باید مزایای انجام آن را بدانید.
او تحصیلات خود را در رشته فناوری اطلاعات تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده و هم اکنون ساکن تهران است. مولوی در سال ۱۳۹۲ به همراه هادی شریفی، آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتن را تأسیس کرد. این آژانس با تمرکز بر طراحی وبسایت، سئو و بهینهسازی سایت، خدمات متنوعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه میدهد. 30 مولوی به عنوان یک کارآفرین، متخصص سئو و دیجیتال مارکتر، فعالیتهای گستردهای در این حوزه داشته است. او در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو به خبرگزاریهای مطرح کشور مشاوره میدهد و بیش از ۱۰۰۰ پروژه سئو را با موفقیت به انجام رسانده است30.
برای تشخیص یا شناسایی صفحات نوایندکس میتوانید از ابزارهای آنلاین تحلیل سئو سایت مثل سرچ کنسول و Screaming Frog استفاده کنید. شما برای حل هر کدام از مشکلات لینکسازی باید به طور جداگانه و به کمک ابزارهای سئو اقدام کنید. مثلا صفحات یتیم را شناسایی کنید و آنها را حذف یا با صفحات دیگر ادغام کنید. اگر شما لینک سازی داخلی را به درستی انجام ندهید یا مشکلات آن را برطرف نکنید، خیلی از امتیازات سئو را از دست میدهید. یکی از حیاتی ترین مشکلات سئو تکنیکال، مشکل امنیت سایت اینترنتی شماست. اگر سایت شما امن نباشد، کاربر با وارد کردن نام دامنه شما در مرورگر کروم، صفحهای با بکگراند خاکستری با پیام ارور «Not secure» به جای سایت شما میبیند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/